Telefonhívások rögzítésére vonatkozó szabályzat

Amikor felhívja ügyfélszolgálatunkat, rögzíthetjük a hívását. Ebben a cikkben minden információt megtalál a telefonhívások rögzítésére vonatkozó szabályokról.

 

>Miért vannak rögzítve a hívások?

A hívásokat minőségellenőrzési és értékelési célból rögzítjük. Célunk, hogy amikor telefonon vagy bármilyen más módon megkeres minket, a legjobb minőségű szolgáltatást kapja.

 

>Megtagadhatom a hívás rögzítését?

Igen, a hívás elején megerősítést kérnek Öntől a rögzítés elfogadásával vagy elutasításával kapcsolatban. Ha elutasítja, a felvétel leáll, és minden, ami korábban rögzítve volt, azonnal törlődik.

 

>Mennyi ideig vannak megőrizve a felvételek?

A felvételeket a rögzítés napjától számított 21 napig megőrizzük.

 

>Melyik országban vannak tárolva a rögzített hívások?

A felvételeket egy Németországban található adatbázisban tároljuk.

 

>Milyen jogaim vannak ezekkel a felvételekkel kapcsolatban?

Önt az alábbi jogok illetik meg: Tájékoztatáshoz való jog, hozzáférési jog, helyesbítéshez való jog, elfelejtéshez való jog, korlátozáshoz való jog, adathordozhatósághoz való jog, kizárólag automatizált adatkezelésen alapuló döntések alóli mentesüléshez való jog, tiltakozáshoz való jog, valamint a hozzájárulás visszavonásához való jog. Ha többet szeretne megtudni arról, hogy mit fednek ezek a jogok, kérjük, tekintse meg a telefonhívások rögzítésére vonatkozó szabályzatunk.

 

Elszeretné olvasni a telefonhívások rögzítésére vonatkozó szabályzatunk? Kattintson ide.